FANDOM

INFORMASJONSLINJEN Rediger

En artikkel som alle kan se er på en rimelig størrelse i Duckipedia Norge må ha de riktige forholdsreglene. Med dette mener vi at en bruker som skriver slike imponerende artikler må ha ferdighetene til å lage en artikkel som også er god å lese og ta kunnskap av. Nedenfor følger noe av det som er viktig med en slik artikkel.

-Den må ta minst 5 minutter å lese hvis det skal kalles en stor artikkel. -Hvis det er en stor artikkel må den inneholde en liten boks kalt informasjonslinjen i venstre side av artikkelen.

OBS Rediger

Vi setter pris på når artikkelen blir pyntet opp med bilder og lignende. Dette gjør at din eller andres artikler blir lest om igjen og om igjen og magien om stoffet aldri forsvinner. Ta deg gjerne tid med å dekorere siden. Husk å gjøre dette smakfullt. Ta også gjerne og pynt på andres artikler, men ikke vandaliser, for da må du ta følgene.

LITT MER OM INFORMASJONSLINJEN Rediger

Den lille boksen til venstre i siden kalles informasjonslinjen. En boks blir den når du samler ordene nær hverandre i rekker nedover siden inn mot venstre av siden. Øverst i Informasjonslinjen skal du ha et bilde. Dette forteller om artikkelens innhold, enten om emnet, en tegner, steder eller firmaer. Med å lage en informasjonslinje blir Duckipedia Norge en ryddig og vakker side som blir side nummer 1. og ta Disney kunnskap av.

Tilfeldig wiki